Vstop na tuji trg je za vsako podjetje pomemben korak na poslovni poti, saj navadno predstavlja veliko ločnico pri rasti podjetja. Še sploh je to res v tistih primerih, ko želimo ponudbo prvič razširiti izven meja matične države. Takrat je podjetje dovolj veliko in uspešno, da si lahko privošči iskanje novih poslovnih uspehov v tujini, kar vsekakor prinaša veliko ugodnosti, paziti pa je treba tudi na kar nekaj pasti, ki lahko ambiciozno poslovno avanturo spremenijo v pravo nočno moro. Tujina sama po sebi pač ni obljubljena dežela, kjer se dobički kar sami od sebe stekajo na račun – treba je dobro premisliti, ali se širitev splača, kot tudi to, kako se bomo tega koraka lotili in kaj vse pred tem potrebujemo.

Analiza trga

Ničesar ne prepuščajte naključju

Bistvenega pomena pred vstopom na nov trg je prav gotovo analiza trga, ki nam pomaga pri končni odločitvi. Takšna raziskava mora biti kar se da natančna, da lahko z njeno pomočjo predvidimo trenutno stanje in pričakovano dogajanje po širitvi. Pri raziskovanju za vstop na trge (tako doma kot v tujini) moramo biti kritični, treba je upoštevati tudi najslabše mogoče scenarije in se odločiti za širitev le takrat, ko smo zares prepričani v uspeh. Negotovost na tem področju nas lahko stane veliko časa in denarja, v najslabšem primeru lahko širitev rezultira celo v bankrotu podjetja. Pri tako visokih vložkih je nujno, da raziskavo novega trga opravimo kar se da skrbno ter rezultate tudi upoštevamo. Ker gre za pomembno poslovno odločitev je vedno dobro, da pomoč poiščemo pri strokovnjakih, ki se na takšne zadeve dobro spoznajo – raziskava za vstop na trg, opravljena s strani zunanjih strokovnjakov, bo nepristranska in objektivna, vključevala bo vse, kar v takšno raziskavo sodi. Poleg pričakovanih poslovnih rezultatov je treba že v začetku predvideti, kaj vse bo za vstop na nov trg sploh potrebno in kaj moramo vnaprej pripraviti ter s kakšnimi obveznostmi se bomo soočali kasneje. Tako pomembnih odločitev gotovo ne gre prepuščati naključju!

Pri Vstopi d.o.o. vam bomo z veliko mero poglobljenosti in znanja naredili tržne raziskave na vseh področjih, ki morajo biti pokrita pri osvajanju novega trga.