- Grafične storitve
- Celostna grafična podoba (CGP)
- Spletno oblikovanje
- Oblikovanje tiskovin
Celostna grafična podoba (CGP)
Brskanje po spletu nam v vsakdanjem življenju ponuja dostop do širokega spektra najrazličnejših izobraževalnih, razvedrilnih ter komercialnih vsebin. S klikanjem, tipkanjem, in skrolanjem krmarimo med spletnimi stranmi. Pri tem, kam nas bosta vedoželjnost in radovednost ponesli, odločata, poleg vsebine, tudi videz in občutje, ki ga neka stran v nas vzbudi.
Simboli, fotografije, barve, oblike in kompozicija so parametri, ki nam vsebino približajo ali nas od nje celo odvrnejo. Zato je pomembno, da je celostna grafična podoba spletne strani, na kateri ponujamo svoje storitve, uporabnikom privlačna in prijazna.
Pravilo treh klikov
Ob tem upoštevamo osnovne zakonitosti, ki so med grafičnimi oblikovalci in programerji že preverjene ter v splošni rabi. Vsebine naj bodo organizirane v hierarhične sklope, ki omogočajo uporabniku dostop do želene informacije z največ tremi kliki. Odzivnost spletne strani na klik, sproži v uporabniku občutek nadzora in s tem zadovoljstvo.
Grafični oblikovalci prispevamo k usmerjanju uporabnikov do določene vsebine na spletu. Uporabnik še vedno odloča o tem, katero vsebino ali informacijo želi pridobiti, grafični oblikovalci pa smo tisti, ki ga do te vsebine pripeljemo.
Oblikujemo za potrebe ponudnikov in uporabnikov
Zavedamo se, da mora biti spletna stran oblikovno primerna storitvi, ki jo ponujate ter ciljni skupini uporabnikov. Pomislimo o spolu, starosti, izobrazbi potencialnih strank ter njihovih preteklih izkušnjah s spletnim brskanjem. Zanimajo nas tudi njihova priljubljena spletna mesta. Hkrati pa upoštevamo, na kakšen način vaše ciljno občinstvo dostopa do spleta. V današnjem času nam namreč spletni dostop omogočajo najrazličnejše interaktivne naprave, kot so pametni telefoni, tablice idr. Vse to upoštevamo pri oblikovanju vaše celostne grafične podobe.
Z dobro komunikacijo do zaupanja v storitev
Celostna grafična podoba podjetja pomeni večplasten pristop h komunikaciji s potencialnimi strankami. Vizualna podoba je prvi vtis, ki ga uporabnik dobi o podjetju. Zavedamo se, da ne gre zgolj za skupek gumbov in povezav, temveč za izkušnjo, ki jo bo uporabnik ob obisku vaše spletne strani pridobil.
Dobra vizualna podoba vzbuja zaupanje v profesionalnost podjetja, ki storitev ponuja, in je kot taka ključna za uspešen prodor na vedno bolj zahteven in konkurenčen trg.