Spletna predstavitev
Internet je vsekakor prodajni kanal, ki ga je treba izkoristiti. Treba pa ga je tudi znati izkoristiti, pri čemer pomaga strokovna podkovanost in dolgoletne praktične izkušnje. Zaupajte pomembna opravila priprave in optimizacije vaše spletne strani strokovnjakom, sami pa se posvetite drugim opravilom, ki spremljajo pester in naporen, a navdušujoč in uspešen vstop na nov trg!
Danes je dobro znano, pa podjetje praktično ne obstaja, če ga ni mogoče najti na spletu, kar v praksi še kako drži – to potrjujejo tudi raziskave med potrošniki. Kakovostna spletna predstavitev podjetja torej ni več samo luksuz, temveč osnovna nujnost, ki sploh omogoča poslovanje, še posebej, če gre za začetek poslovanja v tujini.
Brez spletne strani skorajda ni mogoče poslovati, česar se zavedajo tako potrošniki, kot ponudniki izdelkov in storitev. Prav zato se pripravi kvalitetnih spletnih strani posveča vedno več časa – treba je ustvariti celovito spletno predstavitev, ki bo hkrati predstavila podjetje in ponudbo ter obiskovalce spremenila v zadovoljne uporabnike ali končne stranke. To nikakor ni lahka naloga, zato se je pri njej dobro zanesti na strokovnjake, ki vedo, kaj počnejo.
Kakovosten videz in vsebina
Še tako dober prvi vtis, ki ga na obiskovalcu pusti profesionalno oblikovana spletna stran, bo hitro zbledel, če vsebina ne sledi kakovostnemu nivoju celote. Težko je reči, ali je bolj pomemben izgled ali vsebina, a jasno je, da ta dva aspekta le skupaj zagotovita učinkovitost, kakršno od spletne predstavitve želimo. Pri vstopu na tuji trg prenos in prilagoditev grafične podobe ne predstavljata dodatnega dela. Povsem drugače pa je pri vsebini, ki mora biti primerna trgu, katerega želimo osvojiti. To ne pomeni, da je treba vsebino prevesti, kar je klasična napaka tistih, ki želijo prodor na tuji trg opraviti na hitro in brez stroškov. Preprost prevod obstoječe vsebine nikakor ni najboljša izbira pri pripravi spletne predstavitve za tuje tržišče, saj imajo besedila zelo specifičen namen, ki je ob dobesednem prevodu bolj ali manj okrnjen. Predstavitvena in prodajna besedila spletnih predstavitev morajo biti vedno pripravljena v jeziku, v katerem jih sprejemajo potencialne stranke. Le tako lahko izkoristimo vse prednosti, ki jih vsebina v domačem jeziku nudi pri vstopu na nov trg, pa tudi sicer so prodajna besedila učinkovita le, če so pripravljena z ozirom na točno določen namen.
Postanite vidnejši
Smo strokovnjaki na področju priprave vsebine spletnih strani za tuje trge, zato se zavedamo, da je kakovostno besedilo ključnega pomena za uspešen vstop na novo tržišče. Poleg tega, da želimo z vsebino očarati potencialne stranke, pa je prav tako pomembno tudi to, da je vsebina prirejena za spletne iskalnike, ki so vir konstantnega obiska. Zato znamo pripraviti besedila, ki tudi iskalnikom povedo, da z vstopom na nov trg mislite resno. Prvo mesto med rezultati iskanja po vaših storitvah je najboljša možna reklama in vam prinese skoraj vse, kar potrebujete pri prodoru na tuje tržišče! Poskrbeli bomo torej za celovito optimizacijo spletne strani, ki bo prijazna do obiskovalcev in iskalnikov, predvsem pa učinkovita v svoji predstavitveni in prodajni funkciji.